Hei på dere.Plutselig ble det januar,og både jul og nyttår er vel overstått. Midt oppi julefeiring, selskapeligheter og nyttårsfeiring har det blitt lite tid til blogg, men det skal tas igjen nå som hverdagen er igang igjen. Flunkende nytt kamera i julegave fra mannen i huset legger ikke akkurat demper på fotogleden, så dette skal bli gøy! Hittil har fokuset mitt vært naturfotografi , men siden jeg er oppslukt av interiør og hjem er planen å knipse litt sånt også etterhvert.
Om et par uker skal min kjære og jeg på langhelg til Polen, nærmere bestemt til Gdansk, og jeg gleder meg veldig til å utforske interiør- og antikkbutikkene der. Forhåpentligvis kommer jeg hjem med noen skatter.
Enn så lenge får jeg nøye meg med å ønske dere en god onsdagskveld, og dele et bilde av min borddekning til nyttårsfesten her hjemme.
Jeg elsker grønt og hvitt, det er friskt, rent og gir et delikat inntrykk.Sart og vakkert brudeslør og knallgrønne epler ble ganske fint, synes jeg.
Besøk også gjerne min facebookside , Anne Kongsgård photography hvis dere vil titte litt på mine naturfotografier.
Vi sees snart,
Hilsen Anne.

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar