Hei, folkens! Så var jeg altså igang med en aldeles ny og fersk blogg ~ har gledet meg fælt til å skrive igjen. Dette året har livet holdt meg opptatt både på godt og vondt, slik det ofte gjør, og derfor føltes det liksom litt passende å åpne dørene ~ så og si ~ for alle dere som jeg håper vil komme på besøk inn til meg og dele stort og smått av spennende og hverdagslige ting rett før 2017 banker på døra.
Nytt år, nye muligheter heter det jo.So ~ here we go!
Aller først må jeg bare si at jeg gleder meg SÅ til jul, og ikke minst til å pynte huset!
Jeg er veldig glad i naturpynt og her hjemme går det mye i hvitt, sølv og - nettopp, naturfarger. Det fine med naturpynt er selvsagt at du kan plukke/lage den selv, enkelt og rimelig og med litt kreativitet blir den unikt din. Hvert år går jeg ut og høster bittesmå trær med røtter, f.eks.Vask jorden av røttene, fyll et Norgesglass, glasskrukke eller det du måtte ønske å bruke med vann og sett treet oppi og vips! Enklere blir det ikke, men koselig og rustikt er det.
Nedtelling til jul er i gang!
Vi sees snart,ha en finfin start
på ny uke!
Hilsen Anne.:-)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar