God lørdag til dere, håper dere nyter helg og fridag. I dag er det julemarked i byen, og jeg tok en tur mens det ennå var tidlig for å slippe altfor mye kø. Folk strømmer til byen når det foregår noe, så jeg har tro på at det kan være livat i sentrum uansett hvor mye mange gremmer seg over handlesentra utenfor byen.
Vel vel ~ jeg tenkte jeg skulle dele noen glimt av julestemningen herfra, og så koselig var byen idag.
Her var det ferske grønnsaker, honning, brente mandler, syltetøy og saft fra lokale gårder og olivenoljer og godsaker fra Italia ~ massevis av flotte gaveideer.
Jeg dro iallfall hjem herfra med
italiensk olivenolje og andre småtterier og plenty av julestemning!
Vi sees snart!








Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar